Kategorie

Możesz nam zaufać

KUPUJ PEWNIE W ARTCOOK.PL

  • 14 dniowe prawo do zwrotu
  • Infolinia 7 dni w tygodniu
  • Wyłącznie nowe i oryginalne produkty z pełną gwarancją
  • Polska rodzinna firma z tradycjami i wykształceniem gastronomicznym HORECA

Producenci

JAK PRZYJMOWAĆ PRZESYŁKĘ?

 

Krytyczne w przyjmowaniu przesyłki od kuriera lub z Paczkomatu jest zwrócenie uwagi na stan opakowania.

 

Jeśli budzi jakiekolwiek wątpliwości – należy to zgłosić w formie protokołu szkody. Gotowy druk posiada i wypełnia kurier doręczający przesyłkę. W przypadku Paczkomatów zgłoszenie należy wykonać poprzez ekran dotykowy Paczkomatu w momencie odbioru przesyłki. Pozwoli to na skrócenie czasu reklamacji, jeśli okaże się, że państwa towar został uszkodzony w transporcie.

 

Przypominamy, że zazwyczaj macie Państwo 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia i niezbędne do tego celu jest posiadanie opakowania – to jego stan i uszkodzenia są podstawą do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez firmę doręczającą przesyłkę.



Facebook
X

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.